Henkilökohtainen liikunta- ja ravintovalmennus

Voimarilta saat asiakaslähtöistä palvelua halusitpa sitten harjoitusohjelman sali- tai kotiharjoitteluun tai tiedostat tarvitsevasi apua ruokavaliomuutoksissa. Kenties ajatuksissasi on ollut oman valmentajan palkkaaminen pidempikestoista muutosprojektia varten.

Valmennuksessani fyysisen harjoittelun painotus on kokonaisvaltaisessa toiminnallisessa harjoittelussa sen eri muodoissa (kehonpainoharjoittelu, kahvakuula, vapaat painot, voimistelurenkaat ym pienvälineet). Näiden myötä voit kehittää optimaalisesti niin kehonhallintaa, voimaa, tasapainoa kuin kestävyyttä ja kehosikin muokkautuu tehokkaalla tavalla.
Asiakkaani ovat kokeneet toiminnallisen harjoittelun motivoivana sen kokonaisvaltaisuuden ja tehokkuuden vuoksi. Uutta intoa ja haasteita harjoitteluunsa ovat saaneet niin aloittelijat kuin kokeneemmatkin harjoittelijat. Ohjelmat rakennetaan aina asiakkaan lähtötilanne, tavoitteet ja toiveet huomioiden.

Harjoitusohjelmat-esimerkkejä

Pohjan rakentamisesta kohti vahvaa ja toimivaa kehoa
Tällä lähdetään luomaan pohjaa vahvalle ja toimintakykyiselle keholle, jotta harjoittelusta saadaan jatkossa paras mahdollinen hyöty. Pääpaino on liikkuvuuden ja kehonhallinnan parantamisessa. Suosittelen jokaiselle, vaikka harjoituskokemusta olisi takana jo vuosia.

Starttiohjelma
Noviisikuntoilija, tarvitsetko apua turvallisen ja järkevän liikuntaharrastuksen aloittamiselle?
Olet kiinnostunut lihaskuntoharjoittelusta mutta et ole vielä astunut aloituskynnyksen yli. Aloittaminen ei ole koskaan liian myöhäistä ja oppia voi vain ottamalla ensiaskeleen, vaatimuksena on ainoastaan innokas asenne. Perehdytän sinut kehityksen polulle oman lähtötilanteesi huomioiden.

Liikkuvuudesta suorituskykyä ja voimaa
Rajoittaako heikko liikkuvuutesi liikkeiden suoritusta? Ovatko vajaat liikeradat kehittymisen hidasteena? Paranna treenisi hyötyä ottamalla liikkuvuus osaksi harjoittelua!
Liikkuvuuteen vaikuttaa lihasten elastisuuden lisäksi nivelten liikelaajuus. Hyvä liikkuvuus mahdollistaa laajat liikeradat ja siten oikeat ja tehokkaat suoritukset. Täten nivelten ja lihasten liikkuvuus vaikuttaa suoraan harjoituksen laatuun ja tehoon sekä kehittymiseen!

Kehonpainoharjoittelun ABC / Movement
Oma keho on mitä moninaisin harjoitteluväline ja kulkee aina mukana. Saadaksesi vartalon, joka on kaikissa tilanteissa vahva, kestävä ja liikkuva, tulee sinun oppia kannattelemaan ja käyttämään omaa kehoasi. Opi perusteet, progressiot ja variaatioita mm. (yhden jalan) kyykkyihin, soutuihin, punnerruksiin, leuanvetoihin ja keskivartaloliikkeisiin sekä erilaisia liikeyhdistelmiä movement-harjoittein.

Funktionaalinen Bootcamp
Monipuolista harjoittelua hyödyntäen erilaisia pienvälineitä, kahvakuulia, vapaita painoja ja omaa kehon painoa. Muokkaa vartaloa ja kehittää fyysisiä ominaisuuksia tehokkaasti!

Kahvakuula Startti
Mikäli kahvakuula ei ole tuttu juttu, kannattaa harjoittelu aloittaa opettelemalla kahvakuulan perusliikkeet, oikeat tekniikat sekä otteet turvallisen harjoittelun takaamiseksi.

H.I.I.T-harjoitus
Kovatehoinen, lyhytkestoinen intervalliharjoitus, joka maksimoi energiankulutuksen ja kiihdyttää aineenvaihduntasi. Sopii harjoittelun lisämausteeksi kokeneemmille treenaajille ja kevyemmäksi skaalattuna myös vähemmän liikkuneelle vaikka kiireisen aamun/ lounastauon harjoitukseksi.

Crossfit-harjoitus
Olet jo kokenut treenaaja mutta tarvitset uusia haasteita ja ideoita harjoitteluun ja kehitykseen? Testaa ja haasta itseäsi kuormittavilla ja monipuolisilla crossfit-tyyppisillä harjoituksilla!

Ravintovalmennus

Ravinnon merkitys hyvinvoinnille ja tavoitteiden saavuttamiselle on ensiarvoisen tärkeää.
Valmennuksessani unohdamme kuurit ja kalorien laskemisen. Energistä hyvää oloa ja rakennusaineita saat syömällä ravinteikasta, käsittelemätöntä, aitoa ruokaa riittävästi! Tämä takaa myös tulosten pysyvyyden.
Ravintovalmennuksessa opit tunnistamaan nykyisen ruokavaliosi kehittämistarpeet ja saat suulliset ja kirjalliset eväät jatkoon, jotka omaksumalla koet omakohtaisesi muutosten positiiviset vaikutukset. Olemme yksilöitä myös ravitsemuksen suhteen ja painotan asiakkailleni myös oman elimistön kuuntelua ravintoasioissakin.  Katso myös kokonaisuudeltaan laajempi ravintoneuvonta.

Personal training (minimikesto 3 kk)

Mitäpä jos panostaisit omaan hyvinvointiisi ja sen myötä vahvistuisit monilla elämän osa-alueilla? Henkilökohtainen valmennus on juuri sinun tavoitteesi ja tarpeesi huomioivaa valmennusta. Palvelu sisältää alkukartoituksen, tavoitteenmukaiset harjoitusohjelmat, ravintovalmennuksen, sovitun määrän tapaamisia sekä sähköposti- ja puhelinkonsultoinnin asiakkuuden ajan.  Sinulta tavoitteiden saavuttaminen edellyttää sitoutuneisuutta, päättäväisyyttä ja tahdonvoimaa, minulta saat opastuksen, tuen ja kannustuksen. Oletko valmis?

Esimerkkejä valmennuksista

Kiireinen työssäkävijä, oman hyvinvointinsa unohtanut
Onko hyvinvointisi jäänyt muiden asioiden varjoon? Huolettaako oma jaksaminen ja terveys?
Työelämän ja arjen paineet ja vaatimukset vievät helposti ajan ja energian muulta elämältä. Pelkällä aamukaffella ei päivä käynnisty ja päivän syömättömyys tai huonosti koostettu lounas ja sohvaperunana kotioloissa oleminen saavat maanantait tuntumaan aina vaan raskaammilta. Pienilläkin muutoksilla saa kuitenkin parannettua omaa jaksamista niin työssä kuin sen ulkopuolella. Merkkaa kalenteriisi alkuun vaikka vartin aika treenille ja opi oikeanlaisen ravinnon lataava merkitys, niin saat joka päivääsi enemmän virtaa ja edistät terveyttäsi.
Valmennus Sinulle: Elintapojen muutosprojekti

Pienen lapsen kotiäiti
Janoatko energiaa ja hyvää oloa arjen pyörittämiseen, ehkä päästä entisiin mittoihisi?
Pikkulapsiarjessa unohtaa helposti oman hyvinvointinsa ja menee lasten ja kodinhoidon ehdoilla. Hyvinvoiva äiti on kuitenkin etu myös koko perheelle, joten huomioi myös omat tarpeesi ja satsaa hyvinvointiasi edistäviin asioihin. Unohda kotityöt vaikka lapsen päiväunien ajaksi ja nappaa päivän energiaruiske napakasta kotitreenistä ja selätä väsymys omaksumalla puhtia antavat ruokailutottumukset.
Valmennus Sinulle: Kotiäiti kukoistukseen

Mies!
Onko työ / perhe vienyt kaiken energiasi? Kaipaatko kunnon kohennusta?
Priorisoi aikaa myös itsellesi ja aloita voimaannuttavat äijätreenit ja valitse ruokalautasellesi vireyttä lisääviä ja vatsakumpua sulattavia ruoka-aineita. Ennen pitkää huomaat olevasi kuin eri mies mielen kirkastuessa ja kehon keventyessä.
Valmennus Sinulle: Miehen kuntoremontti

Häitä suunnitteleva morsian / pariskunta
Haluatko loistaa unelmiesi hääpuvussa / puolisosi rinnalla? 
Suuri päivä päätetty ja haluat sitä varten kohentaa mieltäsi ja olemustasi. Ota puoliso mukaan projektiin, toisianne tsempaten ja tukien saavutatte parhaimman tuloksen ja opitte myös toisistanne uutta tälläkin matkalla.
Valmennus Sinulle/Teille: Morsiamen / pariskunnan ehostusvalmennus

» Hinnasto